miercuri, 9 septembrie 2009

Steve Vai

1.


2.


3.


4.



Partea bună cu Cerbul ăsta de Aur, pe lîngă creşterea audienţei TVR şi ceva bani pentru turismul braşovean, este că mi-a dat mie posibilitatea să fac poze/urmăresc live unor/nişte oameni cu care n-aş fi avut ocazia să mă întîlnesc altfel. Steve Vai e unul dintre ei (Şi primeşte un premiu pentru întreaga activitate din partea unei ţări de care majoritatea americanilor nici n-au auzit.)

Mai multe poze de la Cerbul de Aur 2009 aici.
Mai multe poze din categoria 'Pe scenă' aici.

The good part of this Golden Stag Festival - besides the raising audience number of TVR and some money for the tourism in Braşov - is that it offered me the possibility to take pictures/see live (to) people which in other case I would have never meet. Steve Vai is one of those people. (And receiving a prize for the entire life work from a country unknown by the majoritys of the americans.)

More photos from The Golden Stag 2009 here.
More photos of The 'On the Stage' category here.

6 comentarii:

Zsigmond Bathori spunea...

na, pentru asta te invidiez, da?

Andrei Paul spunea...

:)) Asta e una dintre partile frumoase ale presei de provincie. Printre puţinele, de altfel.

Ioana Gînju spunea...

...frumos blog ai, de asta-l si bintui. n-am inteles mesajul cu... restrictionarea continutului, in fine, bafta in continuare.

Andrei Paul spunea...

Multumesc Ioana, avertizarea mi-a fost impusă de un puritan, şi nu pot scăpa de ea, pentru că ăştia de la Google nu se chinuie probabil să analizeze conţinutul.

Unknown spunea...

bun bun

sophia spunea...

cat imi mai place Monsieur Steve Vai,tot un "bad horsie" a ramas...iar clipul youtube pe care ati binevoit a-l posta la finele articolului este "my favourite". felicitatiunile mele.