duminică, 1 noiembrie 2009

Filosoful străzii/Street Philosopher



- Mă pozezi, aai?
- Te pozez.
- Vrei să faci bani cu pozele, aai?
- Păi, vreau! Da' nu-mi prea iese. Hai, ia o ţigară, că bani n-am...

- You're taking photos of me, eey?
- Yes, I am.
- You want to make money with it, eey?
-I do. Take a cigarette, 'cause I don't have any money yet...

21 de comentarii:

ninth sunn spunea...

nicely captured. with a great expression on his face. Great job!

Andrei Paul spunea...

thanks!

Anonim spunea...

e geniala andrei! felicitari

sunt ana apropo :P

Andrei Paul spunea...

Multumesc, 'ana apropo' :D. Dar care ana apropo, ca sinteti mai multe :)

Zsigmond Bathori spunea...

imi place!

Andrei Paul spunea...

Multumesc, domnule.

Anonim spunea...

O fi ana care ti-a facut viata amara la ziarul din Braila...

Andrei Paul spunea...

Pai, nu mi-a facut viata chiar atit de amara, dar intre timp m-am lamurit care Ana. Si nu era ea.

Anonim spunea...

Aaaa am uitat sa spun despre fotografie: excelent surprinsa expresia interlocutorului!

Gabi M spunea...

superba fotografie!am cativa pereti goi acasa..as putea gazdui o "expozitie". gratis!!:))

Andrei Paul spunea...

Putem discuta. Mailul meu si nr de tel sint publice.

Bianca Popa spunea...

Expresiv. Unde l-ai găsit?

Andrei Paul spunea...

În faţă la Aro. Mai am citeva, dar asta-mi place cel mai mult

Petru spunea...

Foarte expresiva

Andrei Paul spunea...

Multumesc, Petru.

curier spunea...

buna fotografie

H O R H H E spunea...

bravo man !.

Andrei Paul spunea...

Multumesc, Curier, şi ţie, George.

Lucia spunea...

Emotionant!

Andrei Paul spunea...

Multumesc, Lucia.

Ania spunea...

Excelent portret!