vineri, 10 aprilie 2009

Joc de copii/Child's play

Cu nu prea multă vreme în urmă, m-am plimbat niţel între Cristian şi Vulcan. La Holbav, am dat peste trei copii care se jucau în faţa casei. Doar la ţară pare că se mai joacă elasticul, un joc cu
''scheme'' complicate, care nu este însă pentru cei foarte mici. (Not so long ago, I was in a trip between Cristian and Vulcan villages, in Brasov County. In Holbav, I met some children playing with the rubber band, a game with complicated tricks, which I noticed to be still played in countryside. The game is not for very little children, however).

1.


2.


3.



4.



5.


6.


7.

2 comentarii:

cris spunea...

aveam in fata casei o parcare mare cu un tei taiat ulterior de cei care au construit o benzinarie.de cum venea vara parcarea se umplea de copiii din vecinatae care jucau elastic, picu, baba-oarba, flori fete sau baieti.mi-am adus aminte cum isi asteptau fetele randu la elastic in timp ce faceau schimb de abtibilde cu actorii din beverly hills:)
f faine poze:)

Andrei Paul spunea...

Mulţumesc petnru comentariu, Cris. Si mie mi-e dor sa vad copii jucîndu-se altfel decît la calculator.